תפוח הגה מחיר

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

10 יתרונות של שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות כבר לא נתפס כיוקרה, אלא הכרח. פוסט זה בבלוג בוחן את עשרת היתרונות המובילים של שיפוץ מערכת המעלית שלך, החל משיפור הבטיחות ועד

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

הדרך היחידה להעריך מכונית אפל לפני מכונית אפל היא להסתכל על מה שחברות אחרות עושות. לא הוכרז תמחור מוצק, אנחנו יכולים להסתכל על הרכב האחרון של טסלה ולהניח שה-iCar יהיה מתומחר באופן דומה מכיוון שהחברות נראות כמתחרות בתעשיית הרכב כעת.

בסביבות 55 דולר הופך את אפל לרכב לכמעט מחצית ממחיר המכונית האחרונה של טסלה בבריטניה

מה שעשוי לתת לאפל יתרון נחוץ בתעשיית הרכב. הצוות שיער שמכונית אפל תעלה ככל הנראה בסביבות 55,000 דולר, שהם בסביבות 36,000 PS בזמן כתיבת שורות אלה. אם תקבל את זה, אתה בהחלט תרגיש שאתה במכונית מירוץ, אבל אלא אם כן אתה משחק במרוצים מציאותיים, זה יכול להיות קשה להצדיק את המחיר של $1,000+.

כאשר קונים גלגל מירוץ

אתה רוצה משהו שנראה קרוב ככל האפשר להגה של מכונית אמיתית. גודל הגלגל הקרוב למכונית האמיתית יגרום לך להרגיש טוב יותר ויותר. בנוסף, העיצוב הקומפקטי מאפשר לך לקחת את תושבת הכידון הזו איתך לכל מקום שתלך, כדי שלא תאבד את הריגוש של המשחק.

לא תקבלו את כל שאר הגלגלים והשריקות ברשימה

אבל ה-HORI Racing Wheel Overdrive הוא היכרות מצוינת לבקרים ייעודיים. בנוסף להגה המחומם, האבזור הסטנדרטי הכלול בחבילת EX-L לטווח הביניים כולל Apple CarPlay, שילוב Android Auto ומגוון עזרי נהג אלקטרוניים מתקדמים. מאפייני השירות והטכנולוגיה הסטנדרטיים כוללים הגה מחומם מעור, חימום מושבים קדמיים, בקרת אקלים דו-אזורית ומערכת המידע והבידור ה-7 אינץ' עטורת הפרסים של הונדה MAZDA CONNECT.

Apple CarPlay מאפשרת לך להשתמש ב-Siri

כדי לגשת לתכונות הללו, אבל יש לו גם מסך מגע מובנה של לוח המחוונים, כפתורים וכפתורי גלגל ההגה של המכונית, כך שלא תצטרך לחפש את הטלפון שלך למטה. Apple CarPlay היא אחת הטכנולוגיות הפופולריות ביותר בשוק כיום וזמינה במגוון מכוניות ורכבי שטח של אאודי. Apple CarPlay עובד עם כל הדגמים החדשים של Audi והיא הדרך הטובה ביותר לחבר את ה-Apple iPhone שלך לאודי החדש שלך. עקוב אחר ההוראות הפשוטות האלה שלב אחר שלב או צפה בסרטון למעלה כדי לחבר את ה-Apple iPhone שלך לאודי החדש שלך באמצעות Apple CarPlay.

יש הרבה מה להיזהר

אז להלן ריכזנו את גלגלי המירוצים הטובים ביותר עבור כל קונסולות המשחקים שלך. Lifewires סקפטית שאפל יכולה להיכנס לתעשיית הרכב עם מכונית לנהיגה עצמית. אל תצפו לראות אפל רכב בזמן הקרוב, שכן אפל תצטרך לבדוק היטב את מערכות הרכב של אפל לפני שהחברה תשחרר מוצר מוכן לשימוש. לא משנה מה המוצר הסופי, אפל בהחלט עבדה על פיתוח משהו שקשור למכונית, בין אם זו מערכת נהיגה אוטונומית, אפל קאר או סתם מערכת בידור לרכב, למרות שהחברה לעולם לא תודה במה.
לעוד פרטים מורחבים אודות תפוח הגה ותפוח הגה מחיר יש לגלוש לאתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

מדווח כי אפל תתמקד כעת בבניית מכונית שיכולה לנהוג בעצמה ללא התערבות אנושית

כעת מדווח בלומברג כי אפל החליטה להציב יעד גדול יותר עבור אפל ורוצה להפוך את המכונית הראשונה שלה לנהיגה עצמית מלאה, ללא צורך בהגה או דוושות. על פי הדיווחים, אפל קאר מתמקדת ב"נהיגה ללא ידיים" אוטונומית לחלוטין ולא תהיה לה הגה או דוושות. פרשנות זו של נהיגה ללא ידיים יכולה אפילו לגרום למכונית אפל "מושלמת" ללא הגה או דוושות.

"מכונית אפל" אוטונומית לחלוטין שכנראה לא תהיה לה הגה יכולה להיות מתחרה רצינית לטסלה ויצרניות מכוניות חשמליות אחרות

לפי אנליסטים של רכב במורגן סטנלי. אגב, בטיחות תהיה עניין מרכזי בפיתוח רכב אוטונומי לחלוטין, וזו הסיבה שאפל שוכרת מהנדסים כדי לבדוק ולפתח את תכונות הבטיחות של מערכת הנהיגה של אפל. מוצרים אחרים של החברה מצוידים במאפייני בטיחות כמו זיהוי נפילה ושיחות חירום אוטומטיות, כך שסביר להניח שחיישנים דומים ומאפייני חיזוי אחרים יופיעו במכונית של אפל. כשחושבים על מוצרים אחרים של אפל כאן, ברור שאפל תבנה את המכונית שלה עם חומרים מהשורה הראשונה שהם חכמים, בטוחים וקלים לשימוש – אולי עדיפים על כל מכונית אחרת הזמינה באותה תקופה.

במסמכים שהגיעו לידי Business Insider

הגיחה הנוכחית של אפל לנהיגה אוטונומית כוללת תוכנית הכשרה שתלמד את בודקי המכוניות האוטונומיות של החברה כיצד להחזיר את השליטה הידנית במכוניות האוטונומיות של החברה. Apple Watch ואייפון יהיו ללא ספק כלים ללא מפתח לפתיחת מכוניות אפל. זיהוי פנים יכול לשמש גם כדי לפתוח מכוניות אפל או להתאים באופן אוטומטי את הפנים למשתמשים בישיבה. למרות שקשה לאתר את המאפיינים העיקריים של אפל קאר בשלב זה, דו"ח Business Insider של ספטמבר 2017 של Business Insider נותן לנו הצצה למה העובדים העובדים בפרויקטים הקשורים לרכב רוצים שהמכונית תעשה.

דילוג לתוכן