מקומות אוכל ידועים באילת לתיירים

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

צאו למסע קולינרי בעודנו חוקרים כמה מהמקומות המפורסמים לאכול באילת, העיר הדרומית ביותר בישראל. ידועה בחופי הים הציוריים וחיי הלילה התוססים שלה, אילת מתהדרת גם בסצנת אוכל מגוונת הנותנת מענה לכל חיך. בפוסט זה בבלוג, אנו מציגים בפניכם מגוון מסעדות המציעות פיוז'ן ייחודי של מאכלים מקומיים ובינלאומיים, המספקים חווית אוכל בלתי נשכחת לתיירים.

1. פיצה מטר אילת – פיצה לא במשולשים אלא לפי האורך!

בואו להתענק על פיצות מופלאות באורך של חצי מטר כל אחת, להנות מארוחה טעימה בכל שעה בלילה – כן כן 24 שעות ביממה – וגם כשרה! פיצה מטר אילת מוציאה משלוחים לכל העיר, היא תסגור לכם את הפינה אחרי לילה של בילוי, יום טיול או ים, או בכל רגע ובכל מקום שתרצו אותה. פיצה באילת שהיא כל האופי של העיר המעולה הזאת.

2. "טעם הים: אוכל במרינה"

בכל הנוגע לסעודה באילת, אי אפשר לפספס את ההזדמנות להתפנק עם אפשרויות פירות הים המענגות הקיימות במרינה. המרינה ממוקמת ממש ליד הים האדום ומציעה סביבה ציורית לחוויית אוכל בלתי נשכחת. המסעדות כאן ידועות בתפיסה הטרייה של היום, הכוללת מגוון של דגים, שרימפס ואפשרויות פירות ים עסיסיים אחרים.

המרינה היא ביתם של מספר מסעדות מאכלי ים מפורסמות המספקות את בלוטות הטעם של המקומיים והתיירים כאחד. מסעדה אחת כזו היא "הדג והגריל של הים האדום", הידועה במנות דגים בגריל מעוררות תיאבון שמבושלות לשלמות. מקום פופולרי נוסף הוא "משה", שם המבקרים יכולים להתענג על מגוון רחב של מגשי פירות ים בעודם נהנים מהנוף המדהים על קו המים.

לאלו המחפשים חווית אוכל נינוחה יותר, יש גם שפע של דוכני מאכלי ים ומשאיות אוכל פזורים ברחבי המרינה. אלה מציעים אפשרות מהירה וטעימה למי שנמצא בדרכים. בין אם זה המבורגר דגים עסיסי או צלחת קלמרי פריכה, ספקי אוכל רחוב אלו מבטיחים שהמבקרים יקבלו טעם אמיתי מהים.

אי אפשר לדבר על אוכל במרינה מבלי להזכיר את שפע הטעמים הים תיכוניים שמפארים את התפריטים. ממנות מסורתיות כמו תמנון בגריל וסאגנאקי שרימפס ועד טוויסטים מודרניים על קלאסיקות, המרינה מציעה חוויה קולינרית מגוונת. השפים כאן משלבים במיומנות מרכיבים מקומיים עם השפעות בינלאומיות, ויוצרים פיוז'ן של טעמים שמשאירים את הסועדים בכמיהה לעוד.

בנוסף לפירות הים המענגים, המרינה מתהדרת גם באווירה תוססת שמוסיפה לחוויית האוכל הכללית. כשהשמש שוקעת, קו המים מתעורר לחיים עם מוזיקה וצחוק. המבקרים יכולים ליהנות מארוחותיהם תוך כדי לטבול באווירה התוססת ובנופים הציוריים של הים האדום.

3. 'האם יש משהו יותר טוב מאוכל רחוב?' – חקירת סצנת אוכל הרחוב של אילת

סיור בסצנת אוכל הרחוב התוססת באילת הוא חובה מוחלטת לכל חובב אוכל. מחטיפים מלוחים ועד פינוקים מתוקים, העיר מציעה מגוון רחב של אפשרויות מעוררות תיאבון שבטוח יספקו כל חשק. בואו לצלול אל התענוגות הקולינריים שמחכים ברחובותיה ההומים של אילת.

  • 1. טעם מהמזרח התיכון:
    פלאפל
    ההשפעה המזרח תיכונית ניכרת בהיצע אוכל הרחוב של אילת. אי אפשר לעמוד בפיתוי לנעוץ שיניים בפלאפל חם ופריך, ממולא בעשבי תיבול ותבלינים ריחניים.
  • 2. טעמים בינלאומיים:
    מנות רחוב גלובליות
    סצנת אוכל הרחוב של אילת חובקת גם טעמים בינלאומיים, המאפשרת למבקרים לצאת למסע קולינרי עולמי. מטאקו מקסיקני ועד סמוסות הודיות, יש משהו לכל חיך. אל תפספסו את ההזדמנות להתענג על צלחת של פאג'יטות לוהטות או להתפנק עם התבלינים הארומטיים של סמוסה במילוי קארי.
  • 3. פיתויים מתוקים:
    קינוחים!
    שום חווית אוכל רחוב אינה שלמה בלי להתפנק עם פינוק מתוק. אילת מציעה מגוון קינוחים מענגים שבטוח ישביעו כל חובב מתוקים. מקרפים טריים במילוי נוטלה ומעליהם פירות ועד מאפים מזרח תיכוניים מסורתיים כמו בקלאווה, האפשרויות הן אינסופיות. אל תשכחו לנסות את האהוב המקומי, מלבי, פודינג על בסיס חלב שמנת וריחני בציפוי סירופ ורדים ופיסטוקים כתושים.

 

4. עושים טוסט לחיי הלילה של אילת: המקומות הטובים ביותר לאכול ולשתות

כשהשמש שוקעת באילת, העיר מתעוררת לחיים עם סצנת חיי לילה תוססת שמציעה לא רק אוכל מעולה אלא גם מגוון משקאות שילוו את ההרפתקאות הקולינריות שלכם. בין אם אתם במצב רוח לקוקטייל מרענן, כוס יין משובחת או בירה מלאכה, באילת יש משהו לכולם. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לאכול ולשתות בעיר:

  • 1. אושר על חוף הים:
    דמיינו לעצמכם לוגם מקוקטייל טעים בעודכם נהנים מבריזת האוקיינוס העדינה ומהנופים עוצרי הנשימה של הים האדום. הברים והמסעדות של אילת על חוף הים מציעים את הסביבה המושלמת לבילוי לילי בלתי נשכח. ממועדוני חוף אופנתיים ועד טרקלינים נינוחים על שפת הים, תוכלו להתפנק עם מגוון מאכלים וללגום משקאות מרעננים תוך כדי שאתם משרים את האווירה.
  • 2. כיף בפאבים:
    אם אתם מחפשים אווירה תוססת ואנרגטית, הפאבים והברים של אילת לא יאכזבו. צאו לטייל ברחוב הברים המפורסם וגלו עולם של מוזיקה חיה, סטים של דיג'יי והמונים ידידותיים. בין אם אתם מעדיפים פאב נעים או מועדון לילה שוקק חיים, תמצאו מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לטעם שלכם.
  • 3. Wine and Dine:
    אילת ידועה לא רק בחופים המדהימים שלה אלא גם בסצנת היין המשגשגת שלה. מספר ברי יין ומסעדות מציעים מבחר נרחב של יינות מקומיים ובינלאומיים, המאפשרים לכם להתענג על הטעמים תוך כדי הנאה מארוחה טעימה. בין אם אתם אניני יין או פשוט מעריכים כוס וינו טובה, ברי היין של אילת הם ביקור חובה.
  • 4. Craft Beer Haven:
    חובבי בירה ישמחו לגלות את סצנת בירות האומנות ההולכת וגדלה של אילת. ממבשלות בירה קטנות ועד ברים ממוקדי בירה, תוכלו לטעום מגוון רחב של מבשלות ייחודיות ומלאות טעם. בין אם אתם מעדיפים IPA לאגר או סטאוט, באילת יש נקודת בירת שתספק את תאוות הבירה שלכם.
  • 5. אכילה בשעות הלילה המאוחרות:
    אחרי לילה של ריקודים והילולה, זה רק טבעי להשתוקק לחטיף משביע בשעות הלילה המאוחרות. למרבה המזל, לאילת יש המון אפשרויות להשביע את ייסורי הרעב שלאחר המסיבה. מדוכני אוכל רחוב המגישים שווארמה מענגת ועד פיצות 24 שעות ביממה תוכלו לתדלק ולסיים את הלילה שלכם בנימה טעימה.

 

5. 'אתה יכול לדמיין ארוחה בלי קינוח?' – פינוקים מתוקים באילת

אילת היא לא רק גן עדן לחובבי אוכל מלוח אלא גם גן עדן לחובבי מתוקים. אחרי שהתפנקתם בארוחה טעימה, הגיע הזמן לספק את תאוות הקינוח שלכם עם הפינוקים המתוקים המענגים שיש לאילת להציע. ממאפים מסורתיים מהמזרח התיכון ועד לקינוחים מודרניים עם טוויסט, הנה כמה אפשרויות שחובה לנסות:

  • 1. בקלאווה:
    קינוח אחד שפשוט אסור לפספס באילת הוא הבקלאווה. המאפה המזרח תיכוני המסורתי הזה עשוי משכבות של בצק פילו מתקלף, דבש מתוק ומגוון אגוזים. תוכלו למצוא מבחר של טעמי בקלאווה, כולל פיסטוק, אגוז ושקדים, במאפיות ובקונדיטוריות מקומיות. השילוב של שכבות פריכות וסירופ מתוק בטוח ישאיר אותך חשק לעוד.
  • 2. גלידה:
    כשזה מגיע לפינוקים מגניבים וקרמי, אילת יודעת לספק. העיר מתהדרת במספר גלידריות, המציעות מגוון רחב של טעמים ותוספות כדי לספק את החלומות של כל חובב גלידה. בין אם אתם מעדיפים טעמים קלאסיים כמו שוקולד וניל או אפשרויות ייחודיות יותר כמו חלבה או מלבי, תמצאו משהו שידגדג לכם את בלוטות הטעם.
  • 3. קונדיטוריות:
    באילת יש גם כמה קונדיטוריות עם המאפים והעוגות המעולות שלהן. ממקרונים עדינים בטעמים שונים ועד לאקלרי שוקולד עשירים וטארט פירות, הפטיסרי האלה הם ביקור חובה לכל חובב מתוקים. חברו את הקינוח שלכם לכוס קפה או תה טריים לפינוק אחר הצהריים המושלם.
  • 4. יצירות קינוח ייחודיות:
    למי שמחפש קינוחים חדשניים וראויים לאינסטגרם, אילת תסדר אותך. מברי קינוחים המציעים מילקשייק אקסטרווגנטי עם סוכריות ועוגות ועד בתי קפה המגישים מגשי פונדו שוקולד דקדנטיים, תמצאו שפע של אפשרויות לספק את התשוקה למתוק שלכם תוך לכידת תמונת הקינוח המושלמת.
  • 5. מעדנים מקומיים:
    אל תשכחו לנסות כמה מעדנים מקומיים שמציגים את הטעמים של אילת. קינוחים על בסיס תמרים, כמו מאפים במילוי תמרים וסירופ תמרים מוזלפים על גלידה או פנקייק, הם בחירה פופולרית. פינוקים מתוקים אלו מדגישים את מטעי התמרים השופעים של האזור ומעניקים טעם ייחודי של המורשת הקולינרית של אילת.

 

סצנת האוכל התוססת של אילת היא שיקוף של המגוון התרבותי העשיר בישראל. העיר מציעה מספר עצום של אפשרויות לסעודה העונות על טעמים ותקציבים שונים. מאוכל רחוב ועד אוכל משובח, באילת יש משהו לכולם. אז, בין אם אתה אניני אוכל או סועד מזדמן, המקומות המפורסמים האלה לאכול באילת בטוח ישפרו את חווית הטיול שלך.

דילוג לתוכן