מבוא

TRX קיים כבר שנים ונמצא בשימוש על ידי מספר ספורטאים מקצועיים, מאמנים ויחידות צבאיות.

ה-TRX Suspension Trainer הוא כלי האימון היחיד שממנף את כוח הכבידה ומשקל הגוף שלך לביצוע מאות תרגילים. זה אומר שאתה יכול לקבל אימון גוף מלא בכל מקום.

בחלק זה, אני הולך לדבר על היתרונות של אימון TRX וכיצד הוא שונה מצורות אימון אחרות.

TRX Training היא אפליקציית כושר המספקת הדרכות וידאו ומדריך שלב אחר שלב לפתיחת עסק משלך כמאמן כושר.

אפליקציית TRX Training מציעה פתרון הכל-באחד למי שרוצה לפתוח עסק משלהם לאימוני כושר. עם אפליקציה זו, אתה יכול להציע תוכניות אימונים מותאמות אישית ומדריכי וידאו ללקוחות שלך.

מה זה TRX?

TRX, ראשי תיבות של Total Resistance Exercise, היא מערכת אימון מתלים המשתמשת במשקל גוף. טריינר TRX הוא רצועת ניילון בעלת ידיות בקצה הרצועות. ה-TRX Trainer מיועד לשימוש בכל מקום ועם כל מספר אנשים.

ה-TRX Trainer הומצא על ידי רנדי הטריק בשנת 1997. הוא קיבל השראה מניסיון ילדותו בהתעמלות והרמת משקולות. בשנת 1992, הוא החל לפתח את הרעיון שלו לתוכנית אימונים שניתן לעשות ללא משקולות או ציוד אחר. הוא השקיע שלוש שנים בפיתוח אבות טיפוס ובדיקתם עם חברים ובני משפחה לפני שרשם פטנט על מערכת ה-TRX ב-1997.
עבור עוד פרטים נוספים אודות מאמן כושר אימון TRX באפשרותך לבדוק ב- kalifit.co.il

בשנת 2004, השיק הטריק חברה בשם "מוצרי כושר הכוללים" כדי למכור את המצאתו באופן מסחרי דרך מכוני כושר וחנויות ספורט ברחבי ארצות הברית. בשנת 2008, הוא מכר את החברה לחברת ההשקעות הפרטיות Sequoia Capital תמורת 33 מיליון דולר כדי שיוכל להתמקד ביצירת מוצרים חדשים

למה כדאי לך להיות מאמן כושר TRX Training?

TRX Training היא מערכת כושר מהפכנית המאפשרת להתאמן בבית או במשרד. אימון TRX Training הוכח כאחת הדרכים הטובות ביותר להיכנס לכושר ולהישאר בכושר.

הוא הוצג ב-Good Morning America של ABC, ב-NBC Today Show וב-Men's Fitness Magazine.

אימון TRX הוא דרך מצוינת להיכנס לכושר, לשמור על מוטיבציה ולהרוויח כסף. כמאמן כושר TRX Training, אתה יכול להתאמן עם לקוחות בבית שלך. מערכת TRX קלה ללמידה וניתן להשתמש בה בכל הגדרה.

מערכת TRX תוכננה על ידי Navy SEAL שרצה אימון קל לשימוש שניתן לעשות בכל מקום. זה רב תכליתי וניתן להתאמה לכל רמות הכושר. זה גם סביר כך שכל אחד יכול להרשות לעצמו את זה, גם אם יש לו רק 100 דולר להשקיע.

הפוך למאמן כושר TRX Training עוד היום!

מהן הדרישות העסקיות לניהול עסק לאימון כושר TRX?

TRX Fitness Trainer הוא עסק לאימוני כושר המתמחה באימוני TRX מתלים. אימון השעיה TRX הוא אימון שמשתמש במשקל הגוף שלך לבניית כוח וסיבולת. זוהי דרך מצוינת להתאמן עבור ענפי ספורט כמו גלישה, סקי וטיפוס צוקים.

הדרישות העסקיות לניהול עסק של מאמן כושר TRX הן כדלקמן:

– שטח של לפחות 400 רגל מרובע

– דלת עם פתח ברוחב של 6 מטר לפחות

– היכולת לספק שעה של הדרכה מעשית לכל תלמיד

מאמן TRX הוא איש מקצוע שעורך אימוני TRX.

דרישות עסקיות לניהול עסק לאימוני כושר TRX:

מיומנויות לבעלות על זיכיון:

היכן ניתן למצוא זיכיון?

TRX Training Fitness Trainer הוא זיכיון שקיים כעשר שנים. היא נוסדה על ידי רנדי הטריק ובסיסה בסן דייגו, קליפורניה. המודל העסקי של TRX Training Fitness Trainer הוא לאפשר לאנשים להפוך למאמני כושר ללא כל ניסיון או השכלה מוקדמת.

מאמן הכושר TRX Training מציע שני סוגי זיכיונות: תשלום חד פעמי ותשלום חודשי. העמלה החד-פעמית מאפשרת לזכיין להשתלט על מקום בודד, בעוד שהתשלום החודשי מאפשר לזכיין להשתלט על מספר מיקומים.

TRX Training היא זיכיון כושר המציעה דרך חדשנית להתאמן. מערכת TRX Training משתמשת בתרגילי משקל גוף ואימוני מתלים כדי ליצור אימון גוף מלא שניתן לעשות בכל מקום ובכל זמן.

מערכת TRX Training היא דרך חדשנית להתאמן. הוא משתמש בתרגילי משקל גוף ואימוני השעיה כדי ליצור אימון גוף מלא שניתן לעשות בכל מקום ובכל זמן.