מה העלויות של פרגולות מאלומיניום

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

10 יתרונות של שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות כבר לא נתפס כיוקרה, אלא הכרח. פוסט זה בבלוג בוחן את עשרת היתרונות המובילים של שיפוץ מערכת המעלית שלך, החל משיפור הבטיחות ועד

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

חומר בניית הפרגולה היקר ביותר הוא פיברגלס, עם מחיר ממוצע של 5,300 אירו למבנה בגודל 10 מטר. מבחינת עלות, פרגולות עץ הן החומר המשתלם ביותר, ואילו לפרגולות אלומיניום עלויות חומר גבוהות יותר אך עלויות עבודה נמוכות יותר.

אינך זקוק לאנשים רבים להתקנת פרגולת DIY

אך צוות של שניים הוא די והותר וזה יוזיל את עלויות העבודה שלך במידה ניכרת. לדוגמא, ערכות פרגולה מוויניל בגודל 12 x 12 רגל עולות 2,200 אירו, בעוד ערכת 10 x 10 רגל עולה 1,300 אירו. ככלל, כל ההתקנה של עשה זאת בעצמך מעץ עולה 2700 אירו כדי להתחיל.

פרגולות ויניל לדגם של 100 רגל מרובע מחירן נע בין 1,000 $ ל -3,000 $. העלות הממוצעת של 30-60 סטנדרטיים, Louvere 20-55 מטרים רבועים, 60-65 מטרים רבועים חכמים (נשלף) היא בסכום של בין $ 900 ל- $ 3000 ומעלה בסך הכל. פרגולות גג נשלפות מגיעות בגדלים רבים.

מחירי הפרגולה תלויים בכמות, באיכות ובמידת החומר המשמש והתקין. פרגולות מאוהבות עולות בממוצע בין 20 ל -55 דולר למטר מרובע למערכות אוטומטיות. עלות פרגולה חכמה היא 60 עד 65 דולר למטר מרובע בהתקנה.

פרגולות אלומיניום זמינות באופן מקוון ומחירן נע בין 500 ל -6,000 דולר. פרגולות משתנות בגודל, בעיצוב ובמיקום, מה שמשפיע על העלות הכוללת של הפרויקט.

סקוויאה בגודל 100 מ"ר יכולה לעלות בין 4,000 $ ל -5,000 $. פרגולת טרקס עולה בממוצע בין 50 $ ל 60 $ למ"ר. פרגולות אלומיניום – אלומיניום: עבור 100 מ"ר, פרגולות אלומיניום יכולות לעלות בין $ 1,000 ל -3,000 $ כל אחת.

בעלי בתים המעוניינים לשים פרגולה על נכסיהם עשויים להיות מודאגים מהעלות

אך ישנם עשרות גורמים המשפיעים על עלות הפרויקט. גלה את היתרונות והחסרונות של פרגולות, את החומרים הטובים ביותר וכיצד להוזיל את העלויות לרמה סבירה בהתאם לצרכים האישיים שלך. כאן תמצאו סקירה כללית של המחירים לפרגולות, המסווגים כדלקמן ברמות שונות.

אם אתם מחפשים פירוט של עלויות חומרי פרגולה מאלומיניום ועלויות הרכבה לשנת 2021

זה המקום הנכון ללכת אליו. אומדן פרגולות האלומיניום נותן את המחירים העדכניים ביותר באזורכם. אל תתנו לתקציב ההמרה שלכם לעלות על החשבון או להסתיר הפתעות ולהבין את העלות הממוצעת של מוט אלומיניום המותקן במיקוד שלכם באמצעות המחשבון הנוח שלנו.

באותו אופן

אין לצפות כי כיסוי אלומיניום יעלה כמעט כמו כיסוי מרפסת מעץ או מפלדה. ככל שחומר הכיסוי בו אתה משתמש גדול יותר, הכיסוי שלך יהיה יקר יותר. קו המוצרים באלומיניום 4K כולל כיסויים דקורטיביים יפהפיים, כיסויי פטיו ולוחות פרגולה למערכת כיסוי הפטיו / מערכת הפרגולה שלך בלוס אנג'לס.
על מנת לקרוא עוד פרטים מורחבים על מחירי פרגולות מאלומיניום – urlshortner ומה העלויות של פרגולות מאלומיניום יש לבקר ב- urlshortner.org

ישנם מספר גורמים בעלות הכוללת הקשורים לבחירת כיסוי למרפסת או פרגולה הכלולים

כיסוי פרגולה כגון אלומיניום, ויניל, עץ, פיברגלס ופלדה משתנה בחומריהם ובכוח האדם שלהם – עלות – עלות כיסויי פטיו ופרגולות. בשל החומרים השונים המשמשים לבניית כיסויי טרסה אלה, הייתי אומר שכיסויי אלומיניום הם הזולים ביותר.

היתרון הגדול של התקנת פרגולה

הוא יצירת אזור מגורים חיצוני נוסף, הצבת מוקד בגן בחצר האחורית, יצירת צל ושימש אזור בילוי מושלם.

 

דילוג לתוכן