אם זה חל עליך, אז ההימור הטוב ביותר שלך הוא לשכור שירות מנעולן באשדוד לבחירת המנעול שלך. יתכן שלא תוכל להשתמש בשיטה הפשוטה של לקטוף מנעולים שבהם משתמשים מתחילים כדי לבחור אותם, לכן אנו ממליצים לך לשכור נתן מפתחות שיבצע את הבחירה הנכונה כדי לא לפגוע במנעול שלך.

אם אתה מגלה שהמפתח שלך במנעול

שירות מנעולנים מוסמכים מאשדוד יכול להתמודד עם המצב הזה ולמשוך אותו עם הכלים הנכונים החוצה. מנעולן מכיר סוגים רבים ושונים של מנעולים, כך שהם יודעים שהדרך הקלה ביותר לפתור את הבעיה המרכזית היא לפרוץ את מנעול הדלת. לאחר שהמפתח יצא מהמנעול, תוכל ליצור מפתח חדש לפתיחת הדלת הנעולה.

אם המפתח שלך תקוע במנעול שבור

יש לך כמה אפשרויות כאשר הגיע הזמן להתקשר לשירות מנעולן באשדוד. אם המפתח השבור שלך פגע במנעול במקום לנסות לתקן אותו בעצמך, תוכל להתקשר לשירות מפתח בכדי לשלוט במצב. במקרה זה, ייתכן שלא תיבהל, אך במקרה שהמפתח שלך נשבר והמנעול עצמו מקולקל, זה סוג הדברים ששירות המנעולן המקומי מאשדוד שלך יכול לעזור לך בו.
למידע מורחב בנושא של איך מנעולן פורץ מנעול יש לבקר ב- eyalock.co.il

לדוגמה

אם אתה מנסה להסיר את המפתח מהמנעול בעצמך, רצוי לפנות למנעולן באשדוד אם המפתח נשבר במצב. לא משנה באילו נסיבות המפתח השבור נמצא, בין אם מדובר בבית, בית עסק, רכב או מנעול לרכב, לכולם יש כתובת. תהיה הסיבה אשר תהיה, אם המפתח שלך נשבר והוא נעול, חיוני שתמצא שירות מקצועי להסרת מפתחות שיעזור לך.

לא מומלץ להשאיר מפתח שבור במנעול

מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק קבוע במנעול. סביר להניח שתדחוף את שברי המפתח השבור למנעול, מה שיגרום נזק רב יותר ויקשה על מציאתם. אם אתה מוצא את המנעול שלך קשה, ניתן לפתוח אותו מכיוון שהמפתח הלא נכון שימש לפריצה.

פורץ יכול לדחוף את המפתח מהמנעול בעזרת כלי מחודד או לשנות את סיכת הנעילה כך שלא ניתן יהיה לנעול את המנעול. נעולה ללא המפתח המקורי.

אם המפתח לא נדבק למנעול, אתה יכול להכניס מברג קטן לראש שטוח למנעול ולנסות להסיר ממנו את המפתח. במצבים מסוימים, אתה יכול לשלוף חלק מהמפתח שנותר במנעול על ידי צביטה ומשוך החוצה בעזרת האצבע.

בעלי בתים רבים מתפתים להוציא את החלק השבור של המפתח מהמנעול שלהם ללא הכלים והידע הנכון

הסיבה הראשונה היא שמפתח שבור עלול לפגוע ברכיבים פנימיים של המנעול שלך שלא קל להסיר. עם זאת, זה לא תמיד המקרה, ומפתחות שבורים הם לעתים קרובות תוצאה של בעל בית המפעיל לחץ רב מדי על המנעול כדי לפתוח את הדלת.

ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות

כדי למנוע ממפתח המנעול להישבר מלכתחילה. שירות מנעולנים מאשדוד יכול להצפין את המנעול שלך באמצעות מפתח אב אחד בלבד, כך שלא תצטרך לשאת מספר מפתחות לדלתות שונות. על ידי הפעלה נכונה של המנעול בעזרת המפתח הנכון, ניתן למנוע מהמפתח לפרוץ את המנעול.

אם נעלת את ביתך והמפתח היחיד שעבד נשבר

הגיע הזמן להתקשר לשירות מפתחות להסרת החלקים השבורים אך לא לפתיחת הדלת. מנעולי בית מסחרי ייקחו את המפתח, יפענחו אותו ויכינו מפתח חדש. שכן יכול להיות מועיל במצבים בהם מפתח פרץ ממנעול, מכיוון שיש לו את הכלים והטלפון לעזור.

קל לנעול את עצמך במכונית שלך

אך אם המפתח נעול במכונית ואבד, טלפון נייד חילוף יכול לפתור בעיה של ממש. יש פעמים שאנשים נאלצים לנקוט באמצעים קיצוניים לשחזור המפתחות שלהם, כגון נעילת מכוניתם או ניפוץ חלון. סוג אחר של מצב בו אדם נועל דירה משלו במכונית קורה כאשר הבעלים ממהר והוא שוכח את המפתח ונועל את מפתח הרכב בדירתכם.

אגב, הדבר היחיד שיכול לחסוך לך הוא המומחיות של שירות מנעולן מקצועי שיש לו את המומחיות לפתוח כל סוג של מנעול לדלת למגורים או לעסקים או לנעילת דלת לרכב.

צור איתנו קשר

כדי לברר כיצד המומחים שלנו יכולים לסייע בהסרת מפתחות פגומים, מנעולי דלתות והצתה של מכוניות. שירותי הנעילה שאנו מציעים זמינים מסביב לשעון וזמינים לנו תוך 15-30 דקות. שירותים אלה כוללים פתיחת מנעולים למגורים, החלפת מנעולים ותפסי דלת כניסה, מנעולי רכב, פתיחת דלתות מכוניות והחלפת מפתחות הצתה, מנעולי דלתות רכב או מנעולי מכוניות.

מנעולן האבטחה של פרגון כולל את הכלים הדרושים להסרת חלק המפתח השבור מבלי לפגוע במנעול

ברגע שחלק המפתח השבור יוסר מהמנעול, נספק לך מפתח חדש המורכב מהעתק של שני החלקים. אנו יודעים שחלקי מפתח שבורים יכולים להיות עמוקים וקשים להסרה, ולכן ייתכן שתזדקק למפתח רזרבי המיועד עבורך, לרכב שלך, לבית או לעסק שלך.

 

אם אין לך את הכלים או הנטייה להסיר מפתח שבור או לנעול את עצמך, אתה זקוק לשירותיו של שירות מפתח ישר, אמין ובמחיר סביר בדנבר.