תוכנה לעיצוב כרטיסי ביקור חינם

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

10 יתרונות של שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות כבר לא נתפס כיוקרה, אלא הכרח. פוסט זה בבלוג בוחן את עשרת היתרונות המובילים של שיפוץ מערכת המעלית שלך, החל משיפור הבטיחות ועד

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

יש לו ממשק קטן, הגדרת תוכנה קלה וגודל קובץ של 1.2 מגהבייט בלבד. זה לוקח רק כמה שניות כדי ליצור עיצוב ואתה יכול להדפיס אותו באופן מיידי. זה מעשי מאוד ואינך צריך לבזבז את זמנך על ההיבטים הטכניים כדי להתמקד בעיצוב.

זהו אוסף של תבניות כרטיסי ביקור מוכנות להדפסה בחינם עבור Illustrator ו- Photoshop

תוכלו להוריד אותם לפריסות כרטיסים בודדות שניתן לשלוח למדפסות מסחריות, או לבחור בין 8-10 פריסות כרטיסי ביקור שתוכלו להדפיס בבית. כאן תמצאו תבניות אטרקטיביות לכרטיסי ביקור ודרכים רבות להדפיס את הכרטיסים שלכם בפורמטים איכותיים של קבצים כמו PDF, BMP, JPEG, PNG, TIFF ועוד.
עבור עוד מידע אודות תוכנה לעיצוב כרטיסי ביקור חינם נא לגשת לאתר digitalbcard.co.il

הכינו כרטיסי ביקור בהתאמה אישית באמצעות האפליקציה Maker Card Visit שלנו ללא צורך במיומנויות עיצוב

Visme היא אחת מתוכנות כרטיסי הביקור הניתנות להתאמה אישית המאפשרת למשתמשים לנווט באוסף עצום של תבניות כרטיסי ביקור בחינם. השימוש בתוכנה זו קל כמו ליצור פרויקט חדש או לבחור מתוך תבנית מוגדרת מראש.

באפשרותך להכין באופן מיידי כרטיס ביקור דיגיטלי משלך באמצעות אפליקציית כרטיס הביקור שלנו לפני שתפקיד את העסק שלך בידי הלקוחות שלך

מעצבים גרפיים מקצועיים יוצרים תבניות לכרטיסי ביקור הניתנות לעריכה. ניתן להתאים אישית עד 1,000 עיצובי כרטיסי ביקור עם צבעים, גופנים, טקסט ופריסות.

כמה ארגונים וסטארט-אפים בוחרים להזמין את כרטיסי הביקור שלהם באופן מקוון ולהפיק אותם על ידי שירותי עיצוב והדפסה מקצועיים

אם תרצה, תוכל להשתמש ביצרן כרטיסי ביקור ייעודי שיעזור לך לעצב כרטיסים מהירים וייחודיים, כך שתוכל להדפיס אותם תוך זמן קצר. AMS Maker Maker קל לשימוש עם למעלה מ -550 עיצובים של כרטיסי ביקור למקצועות שונים ואינך צריך לעבור מדריכים רבים כדי להתחיל.

עיצוב כרטיסי ביקור החל עם הגדלת הדיגיטליזציה ותכונות נוספות לשיפור ביצועי התוכנה וקלות השימוש

מכיוון שכלי השיווק והמדיה החברתית תפסו את עצמם, כרטיסי הביקור כוללים כעת מידע בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין וכו '. השלמת ה- CAPTCHA מוכיחה שאתה בן אנוש ומעניקה לך גישה זמנית לרכוש האינטרנט. Quark Xpress הוא מעט מסובך בהשוואה ל- Word, אך עם חווית העיצוב הגרפי והפריסה הטובה ביותר, הוא יפיק איכות הדפסה טובה יותר עבור כרטיס הביקור שלך מכל מעבדי תמלילים.

דילוג לתוכן