נוודים דיגיטליים בזוג

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

כוחן של מילים בכתיבת תוכן

בעידן הדיגיטלי, מילים הן המדיום העיקרי דרכו אנו מתקשרים, מבטאים ומשכנעים. אמנות כתיבת התוכן סובבת סביב כוחן של מילים, שיש להן פוטנציאל ליצור השפעה, להצית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

איך בוחרים שף פרטי?

בחירת שף פרטי יכולה להיראות מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף לבחירה הנכונה, תוך התחשבות בגורמים כמו הטעם האישי

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

בשנת 2013, מארק מנסון כתב את הצד האפל של הנוודים הדיגיטליים ומטייל ב -17 מדינות בשנה, כשהוא מתלונן על מה שהוא הגדיר כנרקיסיזם בלתי נשלט, סגן וחיים חברתיים מתוחים עבור המחזור העולמי שלו. פאללה בו, מאז מפיקת רדיו עטרת פרסים ונוודים דיגיטליים, מתעדת את המסע שלה בפודקאסט רדיו ואגבונד, שם היא אוספת זיכרונות חדשים ודברים על המגיפה שהניעה את חייה הנוודים בגיל 56.

בוודאי יעדים פופולריים בקרב נוודים דיגיטליים הם צ'יאנג מאי

תאילנד; ליסבון, פורטוגל; מדלין, קולומביה; מקסיקו; ובאלי, בשל יוקר המחיה ואיכות החיים הגבוהה. סיבה נוספת לכך שעבודה מרחוק הופכת את חיי הנוודים הדיגיטליים לפופולריים כל כך, היא שתוכל לטייל ולראות את כל המקומות שאתה רוצה מבלי לבקש מהבוס שלך יום חופש. נראה שהרעיון לעבוד רחוק ולנסוע כ"נוד דיגיטלי "תפס את הדמיון הציבורי.

נוודים דיגיטליים עובדים כעובדי קבלן

מקימים עסק משלהם, מתכנתים, מאמני חיים, מפתחי אפליקציות ומטיילים ברחבי העולם. על פי דו"ח של MBO Partners, חברה שמגייסת קבלנים ובעלי מקצוע עצמאיים, 7.3 מיליון אמריקאים תוארו כנוודים דיגיטליים בשנת 2019, שנה בה גדלו במחצית. אלין דהמן, תרמילאית ומייסדת שותפי נפש נוודים אומרת שחיי נוודים דיגיטליים מבוססים על מסירות נפש להשגת חיים מקסימים – חיי נסיעות, חופש ותשע עד חמש התחייבויות.

הדבר החשוב ביותר שמבדיל בין נוודים דיגיטליים למטיילים אחרים

הוא שעבודה היא מה שהם עושים, וזה אומר אתגר נוסף של שמירה על פרודוקטיביות כאשר לא נוסעים ואיזון בין דרישות שתי הקריירות בעת ההזדווגות. זוגות דיגיטליים נוודים נקלעים לעיתים קרובות למצבים בהם הם עובדים, משחקים, אוכלים, ישנים, מתרחצים ועושים פחות או יותר הכל ביחד. עם חפיפות מקובלות במומחיות, הם מתרגלים לרשתות ולאורחות חיים נוודים, והעבודה נוטה להיות הרבה יותר קלה.

הדבר הגדול ביותר בחיי נוודים דיגיטליים כזוג

הוא שאתה יכול לשתף בנטל האחריות היומיומית. אחד החסרונות הגדולים ביותר של אורח החיים הנוודי הדיגיטלי בלבד הוא שבמקום להיות לבד, אנו מחויבים לקבוצה כפולה של חובות כזוגות. להיות תלויים זה בזה איך הכל עובד זה לא בדיוק מה שהייתי מכנה "זוג נוודים דיגיטליים".

עבור רוב האנשים

השכרת בית משפחה היא יוקר המחיה הקבוע ביותר, כך שחלוקת השכירות עם בן זוג היא עזרה עצומה לזוגות נוודים דיגיטליים בתנועה. בעוד שחיי בעלי דומים ל"חיים מתוך תרמיל, עוברים כמה שבועות לעיר חדשה וקופצים מ- Airbnb ל- Airbnb בהרבה מובנים, ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין חיים כחצי זוג נוודים דיגיטליים לבין להיות לבד. .אנחנו מקווים שהטיפ הזה כיצד זוגות יכולים לחיות את החיים האלה יחד יעורר אותך ואת בן זוגך לקחת את הצעד וכזוג להפוך לנוודים דיגיטליים.

שוחחנו עם 5 זוגות נוודים דיגיטליים שהתמזל מזלי לעבוד

עם ולמדו את הטיפים שלהם לזוגות אחרים שרוצים לקחת את הצעד ולטייל ברחבי העולם יחד לעבודה. בהתבסס על ייעוץ ישיר משני זוגות של נוודים דיגיטליים מצליחים, עולה השאלה איך להיות יותר פרודוקטיביים, לשתף פעולה, לטייל, לתכנן ו לעשות יותר כדי להבטיח חיים נוודים קוגדיטליים הרמוניים.

למרות שתחושות בדידות תמיד קיימות בחיפוש אחר אורח חיים נוודי

נוודות דורשת חופש מהדבקות אישיות כגון נישואין. כשיש לך בן זוג, נחמד להיות מסוגל להירגע בשתיקה, אבל זה יכול להיות מלחיץ במסגרות חברתיות, במיוחד עבור מטיילים בודדים ומופנמים, כך שטיול כזוג נוודים דיגיטלי מנצח את היום.

עבודה מרחוק מאפשרת לנוודים דיגיטליים ולזוגות חיים לחקור תרחישי IFA. זוגות יכולים לשים את עבודתם ומערכות היחסים שלהם על הכביש ולנהל חיים לא מסורתיים, לפחות לזמן מה.

כתוצאה מכך, יותר ויותר זוגות חיים אורחות חיים נוודים ובונים את עסקיהם מרחוק. כמה זוגות הנלהבים מחיי הרחוב ומושפעים מאהבת טיולים, מחליטים להפוך לנוודים דיגיטליים קבועים.

כשהזוג נפרד אחרי שנתיים בבית נייד, היא הייתה מוכנה להתיישב, אבל הוא לא. בזמן שאדי ואלסיה עבדו יחד במהלך מסעותיהם, לקח זמן לתכנן את לקוחותיהם ואת מערכת היחסים כדי להכין אותם לדרכי העבודה החדשות שלהם.

נוודים דיגיטליים הם חלק ממעמד הולך וגדל של אנשי מקצוע זמניים שמשתמשים באינטרנט לעבודה ולטיול תוך בריחה משורשים ואחריות מסורתיים

פורומים ובלוגים של נוודים דיגיטליים מלאים באנקדוטות על בדידות וסיפורים של בן זוג במיקום, התאהבות, זזים יחד ואז עניין אהבה שהתגלה לאחרונה ומסרב לאמץ את אורח החיים של הנוודים הדיגיטליים.

חברת BlueGround

חברת proptech, מנצלת את הטרנד החדש והמרגש הזה וממציאה מחדש את הדרך בה אנשים חיים ועובדים עם תוכנית הנוודים החדשה של Blueground. הזוג הזה במשרה מלאה הוא משאב נלהב ומועיל לאנשים המתעניינים בחיי קונים ובחיים על הכביש. נוסעים איטיים מנוסים איזבלה ודרך ללא גבולות מציעים עצות כיצד להפוך לנוודים דיגיטליים, ומספקים מדריכים מפורטים למוקדים ולמקומות פחות מוכרים ברחבי העולם.

לעוד פרטים מורחבים בנושא של נוודים דיגיטליים בזוג מומלץ לבדוק ב- money-time.co.il

דילוג לתוכן