מה זה טאבון

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

10 יתרונות של שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות כבר לא נתפס כיוקרה, אלא הכרח. פוסט זה בבלוג בוחן את עשרת היתרונות המובילים של שיפוץ מערכת המעלית שלך, החל משיפור הבטיחות ועד

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

תנורי מאווררי הסעה משתמשים בכ- 20-30% פחות אנרגיה מאשר תנורים קונבנציונליים, כך שתוכלו לבשל יותר בו זמנית ולהפיץ את החום באופן שווה. בניגוד לחלק ממתחרותיה, תנורי הסעה אינם מבשלים מזון על ידי צלייה, טיגון, צלייה, השחמה או אפיית בשר – משימות שמיקרוגל פשוט אינו יכול לבצע.

תנורי הסעה משתמשים במאווררים

כדי להפיץ את החום הזוהר בצידי הארוחה כדי לשמור על הלחות והשמנים הטבעיים שלה. לתנורים חשמליים מאפייני עיצוב דומים ל- DFO, אך הם מתפקדים בצורה שונה מבחינת מנגנון העברת החום ומוצר האפייה. תנורים חשמליים הם בעלי שימוש מוגבל בתעשיית האפייה בשל צריכת החשמל שלהם ועלות לקוט"ש.

תנורים חשמליים הם הגרסה הנפוצה ביותר ויש להם הרבה יותר אפשרויות להכין את האוכל בלחיצת כפתור אחת

תנורים חשמליים עובדים עם גוף חימום המונח בקיר התנור. אתה יכול להשתמש בתנור כמנגל באתר קמפינג או כבוץ עם להבה, אבל רוב הטבחים משתמשים בתנורים כתנורי מטבח.

כאשר תנור משמש לבישול, הוא משמש לחימום מזון לטמפרטורה הרצויה. התנור הוא מיכל סגור ומחומם המשמש לחימום, אפייה או ייבוש. תנורי גלילה נורים בגז או בחשמל ממקור חימום הממוקם בתחתית החדר.

גוף החימום בחלקו התחתון של תנור רגיל משמש לבישול ואפייה

כאשר בחלקו העליון גוף החימום משמש לצלייה בלבד. החום מועבר מהתנור המופעל על ידי גז, המעביר את הקרינה מהלהבה, אל צורב חגורה המונח בחגורת התנור על דופן הבסיס של תא האפייה. השיטה הנפוצה ביותר לחימום תנור היא להשתמש בו לאפייה או לטיגון.

תנור הוא תא סגור לחימום, אפייה או ייבוש. תנור פנים עם גוף חימום חשמלי נורה בדרך כלל בגז טבעי או בפחם. תנור בעזרת מאוורר משתמש במאוורר קטן כדי להפיץ אוויר דרך תא הבישול בעת שימוש בחוץ.

כיום, תנורים משמשים במשקי בית רבים ברחבי העולם לבישול ולחימום מזון. ניתן להפעיל תנורי מנהרות באמצעות דלק כגון גז טבעי, המשמש לאפייה, או עם חשמל, המניע את זרימת האוויר ומערכת שינוע.

טוסטר הוא תנור קטן המשמש לבישול מזון שאינו טוסט. כפי שהשם מרמז, זהו משטח עבודה בגודל של טוסטר גדול הגריל לחם או אופה אוכל. הלחם אופקי וניתן להשתמש בו בטוסטר לבישול תוספות קלויות כגון לחם שום, כריכים המסת או גבינה קלויה.

ניתן למצוא גם מתכונים מסוימים שאפשר להשתמש בהם בתנור, כגון אפייה. מיקרוגלים הם תנור היעיל ביותר באנרגיה מכיוון שהם מחממים מזון במהירות. מכיוון שהמיקרוגל שלך הוא סוג של תנור, הוא אידיאלי לחימום מזון.
למידע נוסף אודות מה זה טאבון כדאי להעיף מבט ב- https://tabun.co.il/

תנורי אבן מודרניים קשורים לרוב ללחמים ופיצות אומנותיות, אך בעבר שימשו אותם לרוב סוגי האפייה. בעבר הם שימשו גם למשימות בישול שדרשו אפייה.

תנורי מיקרוגל מחממים חומרים על ידי חשיפתם לקרינת מיקרוגל

בעוד שתנורים חשמליים ותנורים חשמליים מחממים חומרים באמצעות חימום עמיד. חלק מהתנורים משתמשים בכוח הסעה (תנועה של גז דרך תא חימום) כדי לשפר את תהליך החימום או לשנות במקרים מסוימים את תכונות החומר שיש לחמם, כגון שיטת בסמר לייצור פלדה.

תנורים מתוחכמים כוללים פקדים מורכבים בעזרת מחשב המאפשרים מגוון מצבי פעולה ותכונות

כולל שימוש בחיישני טמפרטורה המכבים את התנור כאשר האוכל מבושל לרמה הרצויה. סוגים מסוימים של תנורי ייבוש משמשים לייצור מזון באמצעות מאלטה והם מכונים תנורים. ניתן לבנות תנורי לבנים או אבן באתר של מאפייה באמצעות חומרים תרמו -יציבים בתנור או חומרים אחרים העמידים בטמפרטורה גבוהה כדי לבודד את התנור ולשמור על סביבה חמימה לתקופה ארוכה יותר.

שני גופי חימום-אחד למעלה לטיגון ואחד בתחתית לבישול או אפייה-עוזרים לחמם אוויר בתנור

כלומר האוכל קרוב יותר זה לזה ומחומם יחד בעת הבישול. כדי להבטיח זאת ולהפיץ את החום, תנורי הסעה עם מאווררים קטנים נושפים אוויר חם לתא הבישול. מדריך הבית החכם של ממשלת ניו זילנד מציין כי תנורים קונבנציונליים מודרניים בדרך כלל מבודדים היטב, אך רק 10-15% מהאנרגיה שהם משתמשים בהם לבישול מזון נשארת בחום האוויר.

תנור שלם

הוא המונח הנפוץ ביותר לתיאור מכשיר מטבח, ותנורים הם אלה שבהם אנו משתמשים כדי לתאר קטגוריה זו. סדרה משמשת לתיאור כל שילוב של תנורים, תנורים ומכשירי מטבח. כיריים הם מכשיר המתבשל בלי או בלי תנור, בעוד הכיריים הם מכשיר מחלק אחד שמשלב תנור ותנור.

תנור הוא אזור אטום שבו ניתן לאפות, לצלות או לצלות. אבל זה לא מונע מאנשים להתייחס לתאי בישול, שאולי אתה מכיר אותם כגז, חשמל, מבערי אינדוקציה או תנורים. הם בורות באדמה המשמשים ללכידת חום לאפייה או לאדות מזון.

Pizza Fire Food Restaurant  - emiliomeza0 / Pixabay
דילוג לתוכן