כיסוי ספה אלסטי שנמתח ומתאים לכל גודל של ספה

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

10 יתרונות של שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות כבר לא נתפס כיוקרה, אלא הכרח. פוסט זה בבלוג בוחן את עשרת היתרונות המובילים של שיפוץ מערכת המעלית שלך, החל משיפור הבטיחות ועד

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

הקצוות אלסטיים להתאמה הדוקה על הספה ומספקים מראה מסודר ומוגדר ומאובטחים בעזרת ספת הכרית Metro Box הכרית הגמישה, הניתנת לשטיפה ולייבוש על מנת להקל על הטיפול. מה שאנחנו לא אוהבים: מכיוון שהספות בדרך כלל הן בשני חלקים, יכול להיות שקשה למצוא כיסוי שמתאים לספה חתך, אבל אחת האפשרויות הטובות ביותר שיש היא כיסוי הספה דו-חלקי SubRtex. הכביסה במכונה אינה תואמת לצורות ספה מסוימות, אך כיסוי בן 4 חלקים לספה ממוצעת של 60 ו -85 אינץ 'הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר לשנות את מראה הספה שלך שוב.

הכיסוי מצויד בכיסוי ספה ושלוש ציפות, כך שתוכל לכסות כל פיסת הספה שלך. אין פלא כי כיסוי מסוג זה מותאם במיוחד לספה שלך. כיסויים מחויטים הם אופציה יפה למראה הספה הישנה שלך להיראות יותר בבית מאשר מזוודה.

כיסוי הספה מסוג Winston Porter Velvet Shape-Fit הינו החלקה וחגורה

וגורם לו להיראות כחומר ספה טבעי. זמין בשני גדלים, כיסוי הספה הפשוט והאטרקטיבי הזה הוא עיצוב המתאים לכל שלוש הכריות של ספה סטנדרטית. הביצוע הגמיש ביותר הופך את כיסוי הספה להתאמה מושלמת לרוב הגדלים והאסתטיקה המעשית של עיצוב החדר שלך.

כיסוי ההחלקה לספה של קטיפה Winston Porter Velvet עשוי מבד קל של תערובת פוליאסטר ואלסטאן, כך שהוא יכול לחבק את הספה שלך ולספק נוחות. כיסוי הספה האוניברסלי Yemyhom Linen עשוי 100% פוליאסטר ולכן עמיד במיוחד בהשוואה לכריכות ספות אחרות.

כיסוי הספה הפשוט והאטרקטיבי הזה

הוא הבחירה הראשונה עבור בד החלקה שנשאר במקומו עם רצועה אלסטית להתאמה הדוקה ובטוחה. ניתן להתאים את ההתאמה הנינוחה שלנו לספה שלכם או לעצב לרהיטי כנים. העיצוב החלקלק לחלוטין שלנו, החלקה מבטיח שהספה שלך תמיד תהיה מכוסה.

נעל חתך זו של Unbrand זמינה בשתי נעלי חתך שונות

האחת לספה הראשית והשנייה עבור L. הכנף. היא מסופקת גם עם שתי כריות לכיסוי כל הסלון שלך ומצב הישיבה. כיסוי הספה הכתום והבהיר הזה מבית Nordmex מתעורר לחיים כאשר אתם רואים אותו מעליכם, ומיועד לספות 3 מושבים, 4 מושבים ומושבי אהבה.

הוספת מעטפת אבק תואמת מועילה אם תשנה את ערכת הצבעים שלך או תחליט להזיז את הספה בחדר למראה אחר

אם לספה שלך אין כריות בהתאמה אישית, הקפד להשתמש בכריכת הכרית הגמישה של Metro Box, מכיוון שהיא מכילה שני חלקים – אחד לבסיס הספה ואחד לכל אחת מהכריות. אורכה של המסגרת 8.9 אינץ ', לכן וודא כיסוי זה מתאים לספות באורך 7.4 עד 9.6 אינץ', והכריות טובות לכריות בעומק של עד 26 אינץ '.

הכיסוי מתאים כמו כפפה ליד הספה הודות לתערובת הייחודית של פוליאסטר ואלסטאן להתאמה נמתחת והדוקה

Surefit זמין במגוון רחב של בדים וצבעים, מה שבטוח יהיה כיסוי הספה המושלם לסגנון האישי שלך, החל בהיר, נועז ועד נייטרלי. בין אם אתם מחפשים כיסוי ספה נייטרלי ובין אם אתם רוצים להיות נועזים, מגוון הבדים, הצבעים והסגנונות המתאימים שלנו יתאים לצרכי הסלון שלכם.

כיסויי ספה בהתאמה אישית לאנשים הסובלים מבעיות התאמה יכולים להוות מכה קשה לארנק שלך

החל מ- $ 400- $ 600 ועד $ 1,000 לספה חדשה לגמרי. בקטגוריית כיסויי הספות תמצאו מגוון התאמות, עם התאמות רופפות בבדים שונים שאינם נמתחים, התאמות צמודות וכריכות תחתונים למתיחות בבדים שקל למתוח.

כיסויי ספות קיימים במגוון גדלים וסגנונות, לכן חשוב לבחור את ההתאמה הטובה ביותר למראה הספה שלך. אם אתה בוחר להרכיב כיסוי ספה במלואו העוטף את הספה, כיסוי לספה להתאמה הדוקה יכול להגיע לכל חלק של הספה.

שקול להשתמש בכריכת מגן המורכבת לפחות מספת מיטה נפרדת וכרית

כיסוי לספה הוא כיסוי מגן אידיאלי למשפחות עם ילדים מכיוון שהוא עוזר למזער את נזקי הלכלוך והלכלוך. כיסויי כריות מתאימים לספה בדומה לכיסויי כותנה או קנבס, אך הם עטופים יותר.

קודם כל

כיסויים מותאמים אישית בהחלט יכולים לגרום לספה שלך להתאים כמו תה. המלצה פופולרית להתאמה טובה יותר של הספה היא לנעול גלילי קצף או אטריות בריכה לתוך נקיקי הספה (למשל מתחת לכריות המושב) כדי להחזיק את הבד יחד. ניתן לבצע דגמים מרובי חלקים גם עם כרית כיסוי מיוחדת לחלק הספה הראשי.

פריצות התאמה ושינויים קיימים יכולים לעזור לגרום לכריכת ספה להתאים טוב יותר, אך עבודה עם כיסויי החלקה נמתחים בגלל החומרים הניתנים להתאמה שלהם פחות מייגעת להשיג ולשמור על המראה הרצוי.

כיסוי ספות למבריה זמין בדוגמאות פרחוניות בהירות או מושתקות, והוא תערובת של פוליאסטר ואלסטאן ליצירת בד רך, נמתח וללא קמטים, ידידותי לסביבה, עמיד וקל להתקנה.
למידע נוסף אודות כיסוי ספה אלסטי נא להעיף מבט ב- must-shop.co.il

מושלם לילדים

חיות מחמד או האורחים שלך, הוא מצויד כמו כפפה ליד ומוכן לכסות כל ספה בגודל 6.6 עד 9.0 אינץ '. זמין ביותר מעשרה צבעים, כולל אפור, שחור וחום, כיסוי הספה במרקם SubTrex Stretch One-Peak הוא דרך קלה להגן על הספה שלך. כיסוי ספת עור זה הוא אפשרות מוצקה לכיסוי ספת העור שלך.

דילוג לתוכן