המלצה על ספא

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

10 יתרונות של שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות כבר לא נתפס כיוקרה, אלא הכרח. פוסט זה בבלוג בוחן את עשרת היתרונות המובילים של שיפוץ מערכת המעלית שלך, החל משיפור הבטיחות ועד

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

ספא פלמנגו בחיפה מזמין אתכם לעיסוי רקמות מטורף

כשזה מגיע למנוחה והרפיה, שום דבר לא משתווה ליהנות מטיפול ספא מפנק באזור חלומי. אך ישנה קלישאה מסוימת שמחפשי השקט חייבים לנסוע לארץ רחוקה (נניח, באלי או האיים המלדיביים) כדי לחוות התחדשות נפש וגוף של ספא עטור פרסים. המציאות? כנראה יש ספא יוקרתי במרחק נסיעה ממך. בין אם אתם מחפשים אחר חוויית סולו בלתי נשכחת, קניות לנסיגה של אם ובת, או אם אתם מחפשים את ההזדמנות המושלמת לאסוף את החברים שלכם לפינוק נחוץ, יש יעד ספא ביתי בשבילכם. אז סמנו סופשבוע בלוח השנה שלכם והתכוננו לחוויה מאושרת באחד המנועים השלווים הללו. אנו מבטיחים שלא תתאכזבו.
למידע בתחום של המלצה על ספא בחיפה מומלץ לבדוק כאן: flamingospa.co.il

 

מהו עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי רקמות עמוק הוא טכניקת עיסוי המשמשת בעיקר לטיפול בבעיות שריר -שלד, כגון מתיחות ופציעות ספורט. זה כולל הפעלת לחץ מתמשך באמצעות משיכות איטיות ועמוקות כדי למקד את השכבות הפנימיות של השרירים ורקמות החיבור שלך. זה עוזר לפרק רקמת צלקת שנוצרת בעקבות פציעה ולהפחית את המתח בשרירים וברקמות.

 

זה עשוי גם לקדם ריפוי מהיר יותר על ידי הגדלת זרימת הדם והפחתת הדלקת.

 

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על עיסוי רקמות עמוק, כולל האופן שבו הוא מסתדר כנגד עיסוי שוודי ולמה לצפות במהלך פגישה.

 

מהם היתרונות של עיסוי רקמות עמוק?

עיסוי רקמות עמוק מציע יתרונות פיזיים ופסיכולוגיים כאחד. שלא כמו טכניקות עיסוי אחרות המתמקדות בהרפיה, עיסוי רקמות עמוק מסייע לטיפול בכאבי שרירים ושיפור הנוקשות. אבל זה עדיין יכול לעזור לך להירגע גם נפשית.

 

מחקר שנערך בשנת 2014 ובו 59 משתתפים מצא כי עיסוי רקמות עמוק עזר להפחית כאבים אצל אנשים עם גב תחתון כרוני. המחברים השוו את השפעותיו לאלה של תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות, כגון איבופרופן (אדוויל).

 

אנשים דיווחו גם כי עיסוי רקמות עמוק מסייע ב:

דילוג לתוכן