האם השתלת שיניים שווה את זה

תהיו חברתיים ושתפו אותנו

פייסבוק
וואטסאפ
טוויטר
לינקדין
מוצרי פיצה
עמית דוד

ESIM – איסים לחול – חברת 026

ESIM – איסים להול – חברה 026 היא ספקית חדשנית של טכנולוגיית eSIM בישראל. המאמר יחקור את השירותים החדשניים שהם מציעים, את היתרונות של טכנולוגיית

קריאה נוספת »
מוצרי פיצה
עמית דוד

10 יתרונות של שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות כבר לא נתפס כיוקרה, אלא הכרח. פוסט זה בבלוג בוחן את עשרת היתרונות המובילים של שיפוץ מערכת המעלית שלך, החל משיפור הבטיחות ועד

קריאה נוספת »

תכלס החיים הם לא רק פיצה, הנה כמה מאמרים נוספים:

בסופו של דבר, השתלת שיניים יכולה להוות פתרון חסכוני, שבהחלט נראה מצוין. דבר אחד שאולי תצטרך להחליף לאחר 15 שנים או יותר הוא הכתר, אבל אם אתה מקפיד על תוכנית היגיינת פה קפדנית ובריאה, ניתן להשתמש בהם עד 20 שנה. שלא כמו תותבות וגשרים, הם אינם דורשים שינוי של שיניים בריאות או החלפה קבועה.

רופא השיניים שלך יעשה רושם מהפה שלך

כדי ליצור כתר חלופי או גשר שתל. בביקורך האחרון, שיחזורים אחרונים אלו יוצמדו לשתלים, ויצרו תחליף טבעי לשיניים החסרות. לאחר מכן ניתן לחבר את השחזור לשתל ולעבוד עם סוג התפקוד הצפוי של שן טבעית.

השתלים עשויים להיות בעלי עלות ראשונית גבוהה יותר מאשר אפשרויות החלפת שיניים אחרות

אך לאחר החדרתם, הם יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים או אפילו לכל החיים. כתרים, גשרים ותותבות יכולים גם להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר ללא שתלים מכיוון שהם מוחזקים היטב במקומם.

הנחת שתלים ליד שיניים אלו מונעת שינויים מיותרים בשלמותן. בנוסף, שתלים תומכים בבריאות העצם וביישור השיניים הטבעי. בניגוד לגשרים, המשמשים גם להחלפת שיניים חסרות, השתלים אינם דורשים תמיכה, הכנה או חיתוך של שיניים אחרות.

מטרת השתל היא להחליף את שורשי השן על ידי יצירת בסיס מוצק לשן המלאכותית המחוברת לנקודת העזר. שתלים נראים כמו שיניים טבעיות והופכים קבועים כאשר הם מתמזגים עם העצם. הסיבה לכך היא שהשתל מוברג לעצם הלסת כמו שורש של שן טבעית.

מלבד המראה הטבעי

השתלים אינם שונים משיניים אמיתיות. השתל הדנטלי יהיה מעוגן היטב בלסת, כך שהוא יהיה חזק ויציב כמו השיניים הקיימות. בניגוד לשתלים וגשרים, אכילה ולעיסה עם שתלים לא יהיו שונים בהרבה. במקום זאת, השתלים שלך הם היבט קבוע של החיוך שלך שאתה רוצה לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי בדיוק כמו שיניים טבעיות.

מכיוון שהשתלים מחוברים לעצם הלסת

הם יציבים מאוד, ואם תטפל בהם היטב, תוכל לצפות שהם יהיו חזקים כמו השיניים הטבעיות שלך. בשל העמידות, המראה והפונקציונליות שלה, השתלת שיניים עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר להחלפת שיניים חסרות, ומספקות לך בחירה לטווח ארוך שיכולה להימשך כל החיים. אם חסרה לך רק שן אחת, שיניים רבות או כולן, Durham Dental Solutions יכולה לעזור לך לקבוע אם שתל הוא הבחירה הטובה ביותר עבורך.

לפני החלפת השן החסרה, ודא שהשתל הוא הבחירה הנכונה. אם אתה שוקל השתלת שיניים, נא להתייעץ עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם הם מתאימים לך. אם אתה האדם המתאים להשתלות שיניים, הם ללא ספק הפתרון הטוב ביותר לאובדן שיניים.

להשתלות שיניים יש יתרון גדול יותר על פני אפשרויות אחרות להחלפת שיניים חסרות

כגון שיניים תותבות, מכיוון שתותבות נוטות לזוז יותר משיניים רגילות ולכן אינן פועלות ביעילות כאשר השיניים העליונות והתחתונות מכרסמות ומשתלבות זו בזו. למרות שהליך השתלת שיניים יכול להיראות כמו תהליך ארוך ויקר, להשתלות שיניים יש יתרונות רבים על פני אפשרויות שיקום והחלפה דנטליות אחרות. שתלים עם אחוזי הצלחה של 98% ומעלה הם אחד מטיפולי השיניים הצפויים והעמידים ביותר ברפואת השיניים כפי שאנו מכירים אותה. מאחר ושתלים הם טיפול טוב ואמין, הטיפול יכול להיות ארוך מאוד ובמקרים רבים לכל החיים.

בנוסף, עם כניסת השתלים המיידיים, ניתן לבצע טיפול שתלים ביום העקירה ולהשתמש בשיניים באופן מיידי. בנוסף, שתלים בודדים מספקים גישה נוחה בין השיניים, מה שמקדם את היגיינת הפה.

שתלים דנטליים הם פתרון אמין

יציב ועמיד לאורך זמן לאנשים עם שורשי שיניים חסרים ומתגלים כהשקעה חכמה למי שמחפש למזער בעיות שיניים עתידיות. שתלים דנטליים נחשבים לתקן הזהב להחלפת שיניים חסרות. א זהו הטיפול היחיד הקיים שיכול להחליף גם שן טבעית שאבדה וגם שורש שלה. מחזיקי טיטניום מחליפים את שורש השן ומחזיקים שיניים חלופיות כגון כתרים בודדים, גשרים מרובי שיניים או אפילו תותבות מלאות.

עלות השתלת שיניים תלויה במורכבות הטיפול

מספר השתלים המוכנסים, האם מבוצעות פעולות נוספות כגון השתלות עצם וסוג השיקום הנדרש (כגון כתרים, גשרים או תותבות) כולם ישפיעו על העלות. הפרטים המדויקים תלויים בפרט של התוכנית שלך, אבל אתה יכול לצפות לשלם יותר עבור סוג זה של הליך מאשר כל טיפול שיניים מסורתי. אם ביטוח השיניים שלך אינו מכסה השתלות שיניים, ואין לך זמן או הזדמנות להחליף ספקים, תוכל לכסות את עלות הניתוח הזה בדרכים אחרות.

חשוב לציין שלא כל משרדי השיניים מציעים תוכנית תשלום עבור שתלים

מענקי שיניים קוסמטיים (CDG) הוא ארגון רפואת שיניים ללא מטרות רווח המעניק מימון למגוון הליכים דנטליים. במקרים מסוימים, אנשים יכולים לקבל שתלים בחינם דרך ארגון זה. בארצות הברית וברחבי העולם, תוכניות רבות לרפואת שיניים בקולג' מציעות שירותי שיניים מוזלים.

אם אתה אחד מהם

אתה יכול לשקול ניתוח שתלים כחלופה קבועה טובה לגשרים ותותבות. מסיבות שונות, בשלב מסוים בחייהם, מספר רב של מטופלים נאלצים להוסיף שיניים תותבות או שתלים לחלק מהשיניים או לכולן. למרבה המזל, שתלי שיניים של Rockcliffe Dental & Denture Center יכולים לעזור לך להחזיר את הביטחון שלך עם פתרונות החלפת שיניים קבועים.

יש לנו את הניסיון

הכישורים והתשוקה לספק שירותי השתלות באיכות גבוהה באוטווה. אנו עוזרים לך למצוא הצלחה וביטחון עצמי על ידי התאמת הטיפול לאורח החיים ולצרכים שלך. רופא השיניים שלנו להשתלות בפורט וורת' ודאלאס יעזור לך לשקול את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם, שכן בסופו של דבר ההחלטה האישית שלך היא שתנחה את הטיפול שלך.

רופא השיניים שלך יציע לך תוכנית פרטנית לשיקום שן או שיניים חסרות, כמו גם את שלבי הטיפול והעלויות הדרושים. תהליך הייעוץ יהיה זהה אם תקבלו גשר שתל להחלפת מספר שיניים חסרות או להחלפת הקשת כולה.

עם זאת

במקרים אלה, ייתכן שתידרש עקירת שיניים נוספת כדי לפנות מקום לחוט הקשתי או לגשר. רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על אפשרות החלפת שיניים אחרת אם יש לך יותר משתי שיניים חסרות או שאתה זקוק לגמילה מלאה מהפה. אם אתה רוצה להחליף רק את השן החסרה, רופא השיניים No Gaps שלך חייב לוודא שאין שינויים מבניים בלסת.

כדי לבדוק עוד פרטים מורחבים בנושא של השתלות שיניים בראשון לציון והאם השתלת שיניים שווה את זה כדאי לגשת לאתר dental-clinics.co.il

דילוג לתוכן