למה להתעסק בקידום אתרים כשאתה יכול לקדם את האתר שלך בחינם?

קידום אתרים אינו רק פעילות לעסקים לקידום האתר שלהם. זה גם עוזר לשפר את איכות התוכן ולוודא שהאתר שלך גלוי בתוצאות של מנועי החיפוש.

קידום אתרים הוא השקעה, לא עלות. זה יכול לעזור לך לקבל יותר תנועה ומכירות, או שזה יכול לעזור לך לחסוך בעלויות השיווק. קידום אתרים הוא אסטרטגיה ארוכת טווח שיש לה יתרונות לשנים, בעוד שאסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות הן טקטיקות קצרות טווח שיש להן יתרונות לטווח קצר.

העולם השתנה עם הופעת המדיה החברתית וטכנולוגיית המובייל, כך שגם SEO נאלץ להשתנות. הרשת התפתחה למקום אינטראקטיבי יותר שבו אנשים מבלים כמויות גדלות והולכות של זמן רב בתוכן בפלטפורמות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר.

בחלק זה, נחקור את היתרונות של SEO וכיצד הוא יכול לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר ב-SERPS.

SEO הוא ראשי תיבות של אופטימיזציה למנועי חיפוש. הוא מורכב מסדרה של טכניקות שמטרתן לשפר את הנראות והדירוג של אתר אינטרנט במנועי חיפוש.

אנשים מסוימים עשויים לחשוב שקידום אתרים אינו שווה את הזמן והמאמץ מכיוון שהם יכולים לקדם את האתר שלהם בחינם. עם זאת, ישנם יתרונות רבים לעשות זאת.

לדוגמה, אם אתה רוצה להגיע לקהל רחב יותר אז אתה צריך להשקיע ב-SEO כי זה יעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPS).
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של קידום אתרים בגוגל וקידום בגוגל מומלץ לבדוק כאן: bemarketing.co.il

יתרון נוסף הוא שזה עוזר ליצירת לידים מכיוון שכאשר אתה מדורג גבוה ב-SERPS האתר שלך יימצא על ידי לקוחות פוטנציאליים נוספים שמחפשים את מה שאתה מציע או מוכר באינטרנט.

מבוא

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP). זוהי טכניקת שיווק הכוללת התאמת אלמנטים בדף וגם מחוץ לדף כדי לשפר את הדירוג של דף אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי החיפוש.

תהליך SEO מורכב מניתוח הגורמים הבאים:

1. מספר ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר מאתרים אחרים.

2. הרלוונטיות והפופולריות של התוכן באתר, כפי שנמדד בקישורים נכנסים, שיתופים במדיה החברתית, שיעורי מעורבות וכו'.

3. איכות וכמות הקישורים היוצאים מהאתר לאתרים אחרים.

4. הגיל והאמינות כפי שנמדדו על ידי אלגוריתם ה-PageRank של גוגל עבור דומיינים המקשרים אליו (PR0-PR10).

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או קידום אתרים, הוא תהליך המשפיע על הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות ללא תשלום של מנוע חיפוש – המכונה לעתים קרובות תוצאות "טבעיות", "אורגניות" או "הרווחות".

המונח משמש לרוב להתייחס הן לתרגול של אופטימיזציה של דפי אינטרנט ותכנים כדי לשפר את דירוגם במנועי החיפוש והן לשימוש בטכניקות שונות שנועדו להגדיל את מספר המבקרים באתר ממנועי חיפוש.

שלב 2. בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש כדי להקל על Google לבצע אינדקס ולדרג את האתר שלך

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, וחשוב לבצע אופטימיזציה של האתר שלכם לגוגל כך שהוא יוכל למצוא ולדרג את האתר שלכם בקלות.

בחלק זה נדבר על איך להפוך את האתר שלך לגלוי יותר לגוגל על ידי אופטימיזציה שלו למנועי חיפוש.

ראשית, עליך לוודא שיש לך אתר אינטרנט עם שם דומיין. זו תהיה הכתובת של האתר שלך באינטרנט שאנשים משתמשים בה כדי למצוא אותך באינטרנט. אנו ממליצים להשתמש בספק שמות דומיין כמו Siteground מכיוון שהם מציעים שמות דומיין בחינם ללקוחות חדשים ושירות לקוחות מעולה.

שנית, בעת יצירת תוכן לאתר שלך, זכור אילו מילות מפתח אתה רוצה שאנשים יחפשו כאשר מחפשים מידע הקשור לנושא או לנישה שלך. לדוגמה, אם אתה כותב על איך לטפל בכלבים בסביבה עירונית, כלול מילים כמו "כלב עירוני" או "כלב עיר" בכותרת של כל עמוד תוכן באתר שלך כך

שלב 3. קדם את האתר שלך עם אסטרטגיות לבניית קישורים ב-White Hat

השלב השלישי בקידום אתרים בגוגל הוא לקדם את האתר שלך עם אסטרטגיות לבניית קישורים בכובע לבן.

1.

משמעות הדבר היא שאתה רוצה לבנות קישורים שייראו כבעלי ערך על ידי מנוע החיפוש ולא ספאמיים או לא רלוונטיים.

2.

אתה רוצה שהקישורים האלה יגיעו מאתרים אחרים שרלוונטיים לתוכן שלך, אז הם יעברו את מבחן הרלוונטיות.

3.

קישורים צריכים להגיע גם משילוב מגוון של תחומים, כך שאתה לא נראה כמו פוני טריק אחד ויש לך את כל הביצים בסל אחד.

4. תצטרך לעשות קצת מחקר לגבי אתרים שיהיו טובים למטרה זו, אבל יש הרבה כלים בחוץ שיכולים לעזור לך לזהות את ההזדמנויות האלה, כגון Open Site Explorer של Moz או Site Explorer של Ahrefs (שניהם בחינם) .