העולם שלנו מתנהל כיום בעיקר על בסיס המדיה הדיגיטלית והאפשרויות החדשניות המוצעות לנו חדשים לבקרים. מה שמייתר ברוב רובם של המקרים את העבודה של היד האנושית. 

כמו שזה קורה בתחומי העיסוק השונים זה גם קורה בתחום המכירות. אנחנו יודעים היום כי גם בנישה הזו של הזמנת אוכל, אנחנו לא פעם עומדים מול בוט שמתווך ביננו לבין בית העסק כאשר בדרך לקבלת ההזמנה שלנו עומד ה'גולם' בכבודו ובעצמו ופשוט עושה את העבודה.

אנחנו כאן כדי ללמוד איך למעשה מנהלים קו משלוחים של פיצרייה בעזרת המדיה הדיגיטלית.

עיבוד הזמנות יעיל ללא תקלות

מערכת הזמנות אונליין חייבת לפעול בצורה מדויקת ואמינה שלא יהיו פספוסים.

חשוב להשקיע במערכת הזמנות ידידותית שמשתלבת בצורה חלקה במערכת המכירות וכך ניתן לייעל את תהליך קבלת ההזמנות, לצמצם תקלות ולהבטיח מעקב מדויק אחר ההזמנות.

ייעול מסלולי משלוח

כדי להבטיח משלוחים בזמן, יש לבצע אופטימיזציה של מסלולי המשלוח של הפיצריה שלכם. לשם כך כדאי להשתמש בתוכנה או באפליקציות לתכנון מסלולים כדי למפות את המסלולים היעילים ביותר בהתבסס על מיקומי ההזמנה. זה מקצר את זמן האספקה, מצמצם את עלויות הדלק וגם משפר שפר שביעות רצון הלקוחות שזה העיקר.

הגדירו זמני אספקה ​​מציאותיים

חשוב לשקף ללקוחות מסגרות זמן אספקה ​​מציאותיות ולהימנע מהבטחות שאתם לא בטוחים שתצליחו לספק.

קחו בחשבון גורמים כמו מצב התנועה, תנאי מזג האוויר ונפח ההזמנות בעת הערכת זמני אספקה. עדיף לעלות על הציפיות על ידי אספקה ​​מוקדם מהצפוי מאשר לאכזב לקוחות עם משלוחים מאוחרים.

תקשורת ברורה

למרות שהתהליך נעשה באופן אוטומטי, חשוב לשמור על תקשורת ברורה עם הלקוחות לאורך כל תהליך המשלוח. זה אומר לשלוח להם הודעות טקסט או דוא"ל אוטומטיות כדי לעדכן על מצב ההזמנות שלהם, להודיע להם מתי ההזמנה מתקבלת, לעדכן בהכנה, ביציאה למשלוח וכן האם היא נמסרה. תקשורת יזומה זו מסייעת בניהול ציפיות מול הלקוחות וזה גם מפחית פניות מיותרות.

אריזה בטוחה

כדי להבטיח משלוח אסתטי ונעים, והלקוח יקבל את הפיצה שלו במצב המיטבי, חשוב להשתמש בחומרי אריזה יציבים השומרים על טריות הפיצות ושלמותן במהלך המעבר. כדי למנוע טעויות חשוב לסמן בבירור על כל מארז את שם הלקוח, כתובתו ומספרו ליצירת קשר כדי למנוע בלבול או ערבוב בין ההזמנות השונות.

חשוב לוודא כי המשלוחנים יודעים איך וכיצד לשנע את הפיצה באופן כזה שהוא יגיע במיטבו אל הלקוח.

ניהול נכון של צוות משלוחים

ניהול יעיל של צוות המשלוחים הוא המפתח לקו משלוח מקוון מוצלח. לשם כך יש לשכור נהגים אמינים ואחראיים המכירים את הסביבה. לספק להם הוראות ברורות לגבי שינוע הפיצה, וכל זה כדי  כדי להבטיח משלוחים מדויקים ובזמן סביר. 

כך תספקו חוויה טובה ללקוח שיחזור לקנות אצלכם שוב.